“Tidak ada lelaki selain awak yang boleh bersabar dengan degil saya yang luar biasa ni..” – Nabila Huda

Meraikan sambutan ulang tahun perkahwinan yang ke-4 bersama suami, pelakon Nabila Huda ada menitipkan ucapan khas buat imamnya itu.

Lebih istimewa lagi apabila suaminya sendiri yang merancang sambutan tersebut tanpa diduga oleh Nabila atau lebih mesra dipanggil Abil.

Abil berkongsi momen istimewa tersebut di laman Instagram miliknya.

“Nampak tak muka awkward tu taktau Nak react macamana sebab tak penah celebrate anniversary!haha..Actually kite nikah on 25 dec,Tapi bert ikut calendar islam which is a day after maulidur rasul tu our anniversary.”

“Masa Dia explain tu , abil memang tak faham langsung Maksud Dia and I macam keep on Cakap no,kite nikah on 25 December lah.Pening la tukar-tukar anniversary..”

“So since Pada tu, abil senyap je lah tak fikir when is our anniversary al maklum la kite tak pandai sgt Nak ikut calendar islam sebab dah biasa dgn calendar kite kan..and then today Dia Cakap ,pakai cantik2 saya Nak bawak awak Pergi dinner. ”

“Aku pun macam “haaaa,sejak bila pulak husband Aku ni pandai Nak ajak Pergi dinner ni..” selalunya abil je jadi mastermind. Sekali Dia drive sampai pavilion!Eh Biar betul!tak penah2 laki Aku Nak Pergi pavi ni..lagi la nervous weh!haha..skali sampai restaurant tu, Dia tunjuk tu your favourite chef! ”

“Fuhhh dinner jepang weh..Fine dining!thank you for tonight love..Actually lebih baik macam ni,Dari tiap2 tahun Nak surprise,dah jadi tak special jugak..”

“Lagipun tak celebrate anniversary pun tak pe..everyday pun boleh celebrate at home.But today..unforgettable! Perut macam Nak pecah ni..Balik,baring,tidur ah..Settled!!!love you @kidweebee“, tulisnya panjang lebar.

 

 

View this post on Instagram

 

Nampak tak muka awkward tu taktau Nak react macamana sebab tak penah celebrate anniversary!haha..Actually kite nikah on 25 dec,Tapi bert ikut calendar islam which is a day after maulidur rasul tu our anniversary.Masa Dia explain tu , abil memang tak faham langsung Maksud Dia and I macam keep on Cakap no,kite nikah on 25 December lah.Pening la tukar-tukar anniversary..So since Pada tu, abil senyap je lah tak fikir when is our anniversary al maklum la kite tak pandai sgt Nak ikut calendar islam sebab dah biasa dgn calendar kite kan..and then today Dia Cakap ,pakai cantik2 saya Nak bawak awak Pergi dinner. Aku pun macam “haaaa,sejak bila pulak husband Aku ni pandai Nak ajak Pergi dinner ni..” selalunya abil je jadi mastermind. Sekali Dia drive sampai pavilion!Eh Biar betul!tak penah2 laki Aku Nak Pergi pavi ni..lagi la nervous weh!haha..skali sampai restaurant tu, Dia tunjuk tu your favourite chef! Fuhhh dinner jepang weh..Fine dining!thank you for tonight love..Actually lebih baik macam ni,Dari tiap2 tahun Nak surprise,dah jadi tak special jugak..Lagipun tak celebrate anniversary pun tak pe..everyday pun boleh celebrate at home.But today..unforgettable! Perut macam Nak pecah ni..Balik,baring,tidur ah..Settled!!!love you @kidweebee

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on

Abil juga turut berkongsi satu lagi ucapan khas sempena sambutan detik istimewa itu.

Tahniah Mohd Izwan! Awak berjaya bersabar dengan isteri awak yang penuh drama dan emosi yang unpredictable ni..Tidak ada lelaki selain awak yang boleh bersabar dengan degil Saya yang luar biasa ni..”

“Tidak ada lelaki yang boleh layan perubahan watak saya setiap hari kat rumah..Tidak ada lelaki yang boleh tahan mengingau bercakap,bertvmbuk,men4ngis Dan macam-macam lagi dari malam pertama Awak kat sebelah Saya.Tidak ada lelaki yang boleh tahan dengan clingy Saya.”

“Tidak ada lelaki seperti awak yang memaksa Saya berubah.Tidak ada lelaki seperti awak yang bersabar dgn sikap Saya yang suka buat sepah.Tidak ada lelaki lain yang akan masak tengah malam bila Saya Balik kerja Saya kata lapar.”

“Tidak ada lelaki lain yang Sanggup turun parking tunggu Saya Balik kerja Walaupun dah subuh dalam keadaan awak yang Penat dak ngantuk.”

“Tidak ada lelaki lain yang boleh layan perangai saya yang kdg2 suka menyendiri Tanpa Sebab.Awak je the one and only yang boleh hadapi semua kerenah Saya Tanpa berkata sepatah apa pun Tapi Hanya senyum sahaja..”

“Good job!!!! 4th year and still counting ! Good luck and all the best Untuk handle Nabila Huda ye Mohd Izwan..????”, tulisnya. 

 

 

View this post on Instagram

 

Tahniah Mohd Izwan! Awak berjaya bersabar dengan isteri awak yang penuh drama dan emosi yang unpredictable ni..Tidak ada lelaki selain awak yang boleh bersabar dengan degil Saya yang luar biasa ni..Tidak ada lelaki yang boleh layan perubahan watak saya setiap hari kat rumah..Tidak ada lelaki yang boleh tahan mengingau bercakap,bertumbuk,menangis Dan macam-macam lagi dari malam pertama Awak kat sebelah Saya.Tidak ada lelaki yang boleh tahan dengan clingy Saya.Tidak ada lelaki seperti awak yang memaksa Saya berubah.Tidak ada lelaki seperti awak yang bersabar dgn sikap Saya yang suka buat sepah.Tidak ada lelaki lain yang akan masak tengah malam bila Saya Balik kerja Saya kata lapar.Tidak ada lelaki lain yang Sanggup turun parking tunggu Saya Balik kerja Walaupun dah subuh dalam keadaan awak yang Penat dak ngantuk.Tidak ada lelaki lain yang boleh layan perangai saya yang kdg2 suka menyendiri Tanpa Sebab.Awak je the one and only yang boleh hadapi semua kerenah Saya Tanpa berkata sepatah apa pun Tapi Hanya senyum sahaja..Good job!!!! 4th year and still counting ! Good luck and all the best Untuk handle Nabila Huda ye Mohd Izwan..????

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on

Sumber: Instagram Nabila Huda

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*