“Sebvruk mana pun kita,jaahat macam mana pun kita, mak ayah jangan lah lupa…”- Sajat

Baru-baru ini, usahawan produk kecantikan Sajat ada memuatnaik satu rakaman video di akaun Instagramnya.

Menerusi video itu, Sajat mengatakan ibunya sering mengadu telefonnya sering rosak dan menyukarkan mereka untuk berhubung.

Lantas Sajat mengambil kesempatan untuk menghadiahkan sebuah telefon pintar android baru untuk ibunya itu.

Sajat juga turut memberi pesanan untuk berbuat baik kepada ibu bapa selagi mereka masih ada kerana doa mereka yang memberi keberkatan dalam hidup seseorang.

“Sayang mak selama nya ????????????

Bila mak kita bagi tahu,Handfon mak ini dah r0sak,tak hidup lah..dok kias2 kat sajat.. `mak sajat ini bukan jenis meminta,tetapi mak sajat kalau ada masalah,mengadu sahaja.. ”

“sajat sebagai anak,faham sangat mak sajat ini.. bila dia datang rumah,jenis tak boleh duduk diam..mesti nak mood rumah,walaupun kita dah ada pembantu.tetap nak kemas2 sajat..jenis mak yang rajin..sayang mak dunia dah akhirat…”

“klu uols nak berjaya dalam dunia ini,mak ayah jgn kita d3rhaka..sayangi mereka..tanpa mak ayah,siapa lah kita..doa paling makbul,adalah doa dari orang tua kita..”

“sebvruk mana pun kita,j4hat mana pun kita,buat lah apa pun kat diri kita..mak ayah jangan lah lupa…selagi mak ayah ada,jaga lah mereka..rajin2 call mak ayah,dah rajin tengok balik kg tengok mak ayah..”

“klu mak ayah boleh menjaga 10 orang anak,tak kan kita adik beradik tak boleh jaga mak dan ayah kita…selamat pagi semua????”, tulis usahawan itu panjang lebar.

 

 

View this post on Instagram

 

Bila mak kita bagi tahu,Handfon mak ini dah rosak,tak hidup lah..dok kias2 kat sajat.. `mak sajat ini bukan jenis meminta,tetapi mak sajat kalau ada masalah,mengadu sahaja.. sajat sebagai anak,faham sangat mak sajat ini.. bila dia datang rumah,jenis tak boleh duduk diam..mesti nak mood rumah,walaupun kita dah ada pembantu.tetap nak kemas2 sajat..jenis mak yang rajin..sayang mak dunia dah akhirat… klu uols nak berjaya dalam dunia ini,mak ayah jgn kita derhaka..sayangi mereka..tanpa mak ayah,siapa lah kita..doa paling makbul,adalah doa dari orang tua kita..seburuk mana pun kita,jahat mana pun kita,buat lah apa pun kat diri kita..mak ayah jangan lah lupa…selagi mak ayah ada,jaga lah mereka..rajin2 call mak ayah,dah rajin tengok balik kg tengok mak ayah..klu mak ayah boleh menjaga 10 orang anak,tak kan kita adik beradik tak boleh jaga mak dan ayah kita…selamat pagi semua????

A post shared by nursajat (@nursajat23) on

Perkongsian Sajat telah menerima respon positif daripada peminat dan memuji tindakannya itu.

Sumber: Instagram Sajat

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*