Berpuluh-puluh belon hati dan sejambak mawar…Kejutan hari jadi Rizman Nordin buat isteri!

Bersempena dengan ulang tahun kelahiran isterinya, pereka fesyen terkenal Rizman Nordin ada menitipkan ucapan khas buat isteri yang tersayang.

Perkongsian luahan hatinya itu dikongsi di laman Instagram miliknya.

“Satu anugerah yg tidak ternilai dari yang Esa.. lama ku tunggu.. tapi Allah maha berkuasa.. di pertemukan tepat pada masanya. ”

“Tanpa kumenduga, Di permudahkan segalanya, hingga menjadi satu ikatan yang juga merupakan Ibadah tuntutanNya. ”

“Mengenalmu adalah hadiah yang paling bermakna sepanjang hayatku, keserderhanaan mu menjadi inspirasiku, ketulusan cinta yang kau hadiahkan menjadi kekuatanku.. sesungguhnya aku insan yang betuah memiliki mu.. ”

“selamat hari lahir isteriku.. ku doakan agar dirimu dipanjangkan umur denganku, dimurahkan rezeki disampingku, dan diberikan kebahagiaan yang sebanyaknya bersamaku,”

“Dan.. semoga bahtera yang baru kita layarkan ini sentiasa diberkati dan sentiasa berada dibawah pelindunganNya. I Love You so much @nuridasuraya ????YOU WILL ALWAYS BE MY BABY ????”, tulisnya panjang lebar.

 

 

View this post on Instagram

 

Satu anugerah yg tidak ternilai dari yang Esa.. lama ku tunggu.. tapi Allah maha berkuasa.. di pertemukan tepat pada masanya. Tanpa kumenduga, Di permudahkan segalanya, hingga menjadi satu ikatan yang juga merupakan Ibadah tuntutanNya. Mengenalmu adalah hadiah yang paling bermakna sepanjang hayatku, keserderhanaan mu menjadi inspirasiku, ketulusan cinta yang kau hadiahkan menjadi kekuatanku.. sesungguhnya aku insan yang betuah memiliki mu.. selamat hari lahir isteriku.. ku doakan agar dirimu dipanjangkan umur denganku, dimurahkan rezeki disampingku, dan diberikan kebahagiaan yang sebanyaknya bersamaku, Dan.. semoga bahtera yang baru kita layarkan ini sentiasa diberkati dan sentiasa berada dibawah pelindunganNya. I Love You so much @nuridasuraya ????YOU WILL ALWAYS BE MY BABY ????

A post shared by rizman nordin (@rizman.n) on

Disamping itu juga, Rizman turut memberi kejutan kepada isterinya dengan berpuluh-puluh belon berwarna hati dan sejambak besar bunga mawar.

 

 

 

View this post on Instagram

 

Salam ahad~ sape tengah bosan2 tu cuba reka script utk pic ni ????

A post shared by rizman nordin (@rizman.n) on

Sekadar imbas, pasangan ini telah selamat bernikah pada 13 September lalu di ruang acara Glasshouse Seputeh.

Nurida Suraya telah menerima mas kahwin sebanyak RM300 beserta sebentuk cincin. Namun jumlah wang hantaran telahpun dirahsiakan.

Sumber: Carian Google, Instagram Rizman Nordin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*