“Award yang saya impi kini jadi nyata..”- Zara Zya

Pelakon Zara Zya meluahkan rasa syukur atas anugerah Pelakon Wanita Terbaik Drama Rantaian di majlis Anugerah Skrin 2019 yang diterimanya pada Jumaat yang lalu.

Zara Zya memenangi anugerah tersebut berdasarkan lakonannya yang mantap dalam drama rantaian Pia yang dibintangi bersama beberapa pelakon hebat yang lain.

Akui sememangnya tanam hajat untuk memenangi trofi tersebut, Zara Zya nyata amat gembira dengan pencapaian dirinya itu.

“Syukur Alhamdulillah atas kurnia ini. Award yang saya impi kini jadi nyata. Terima kasih pada @realjspictures team @sheilarusly_jspictures @jinggo_jspictures yang sentiasa menjaga graf lakonan saya.’

“Sentiasa ingatkan saya, yg membantu saya utk hidupkan watak PIA. Pada pemain2 yg sama2 bermain dgn saya dlm drama ini, @alifsatar @naimdanielx @azirashafinaz @sheilarusly_jspictures @annie_mosha @lizarafar @badrulmuhayat68 @zalfazin @izzatmushtaq (maaf kalau ada yg lupa sebut)”

“Pada juri yg menilai bakat saya, @tv3malaysia @zarazyaloverz famili, kawan2 dan pada semua yg sentiasa sayang dan support saya. Terima kasih banyak2 ????”
.
.
Semalam yang cukup bermakna ❤️ #anugerahskrin2019 .”, tulisnya panjang lebar.

 

 

View this post on Instagram

 

Syukur Alhamdulillah atas kurnia ini. Award yang saya impi kini jadi nyata. Terima kasih pada @realjspictures team @sheilarusly_jspictures @jinggo_jspictures yang sentiasa menjaga graf lakonan saya. Sentiasa ingatkan saya, yg membantu saya utk hidupkan watak PIA. Pada pemain2 yg sama2 bermain dgn saya dlm drama ini, @alifsatar @naimdanielx @azirashafinaz @sheilarusly_jspictures @annie_mosha @lizarafar @badrulmuhayat68 @zalfazin @izzatmushtaq (maaf kalau ada yg lupa sebut) Pada juri yg menilai bakat saya, @tv3malaysia @zarazyaloverz famili, kawan2 dan pada semua yg sentiasa sayang dan support saya. Terima kasih banyak2 ???? . . Semalam yang cukup bermakna ❤️ #anugerahskrin2019 . . Make up : @hayattmarni Dress : @syafieq_ayman

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

 

Sumber: Instagram Zara Zya

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*