Alami Masalah Saluran Jantung, Mawar Rashid Tubuh Dana Bantu Adik Shahir..”Perlu Kos 95k..”

Kondisi kesihatan adik Shahir Shamin Shuhardi yang tvlar di media sosial telah banyak menyentuh hati orang ramai.

Terpanggil untuk membantu anak kecil itu, pelakon Mawar Rashid telah menubuhkan satu dana untuk membantu keluarga itu menampung perbelanjaan yang sepatutnya.

Difahamkan, selain mengalami mas4lah usus tersumbat, adik Shahir turut mengalami mas4lah saluran pernafasan akibat dari saluran jantung terkalih.

“Assalamualaikum semua followers yang disayangi. Hati Mawar lvluh bila tengok si comel dan keluarga ni mendapat ujian macam ni. Mawar nampak post ni kat FB semalam. Terus Mawar pasang niat nak pergi ke tempat diorang kat kulim, Kedah and nak hulurkan bantuan semampu Mawar.

Tadi Mawar baru je call ibu kepada baby comel ni, nanti beliau akan hantar list keperluan baby ni.. ada yang nak hulurkan bantuan jugak ke kat baby comel ni? jom kita sama2 bantu ???? jom ramai2 share post ni kat IG story…. tq all ❤️”, tulis Mawar.

 

Mawar turut berkongsi barang keperluan yang diperlukan oleh adik Shahir dan mengharapkan bantuan dari orang ramai agar tampil membantu meskipun dalam jumlah yang kecil.

 

 

Niat baik Mawar telah membuka mata ramai dan memuji tindakan bintang Tq Captain itu. Dalam masa yang sama, netizen turut mendoakan agar adik Shahir segera pulih dan membesar seperti anak kecil yang lain.

Sumber: Instgaram Mawar Rasid

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*