“Dan yang paling penting, saya mahu berkahwin. Semoga ada jodoh saya.”, -Sherry Ibrahim

Tinggal berapa minggu lagi sebelum tahun 2019 melabuhkan tirai. Setiap kali sebelum berakhirnya tahun, masing-masing pasti ada azam dan semangat yang baru untuk menghadapi tahun yang akan datang.

Sherry Ibrahim ada berkongsi harapannya di Intagram buat perkongsian bersama. Menurutnya, dia inginkan perkembangan yang lebih maju dalam hidup, baik dari segi perniagaan dan juga hal peribadi.

“DOAKAN YER hik! ????????
Sebagai penutup, menjelang tahun dan dekad baru mendatang ini, kami tanya kepada Sherry tentang harapannya untuk tahun 2020.’

“Kata Sherry sambil ketawa kecil, “Dulu saya ingatkan tahun 2020 itu seperti tahun dunia berakhir tapi sedar-sedar 2020 sebentar sahaja lagi! Janganlah dunia berakhir. Masih banyak impian yang belum saya capai.”

“Tentulah saya mahu semua semua perniagaan saya maju, baik jenama tudung mahupun salun. Saya mahu single saya meletup. Saya perlukan satu single yang hit!’

“Dan yang paling penting, saya mahu berkahwin. Bukan settle down ya, tapi move on kepada fasa seterusnya. Sebenarnya saya happy dengan keadaan sekarang tetapi kadang-kadang kita kena ada hope. ”

“Tak mahu jugalah kalau hope sahaja tapi tak jadi apa-apa. Jadi kalau boleh tahun depan saya mahu berkahwin dan memulakan keluarga sendiri. Semoga ada jodoh saya.”♥️ “, kongsinya.

 

 

View this post on Instagram

 

???? DOAKAN YER hik! ???????? Sebagai penutup, menjelang tahun dan dekad baru mendatang ini, kami tanya kepada Sherry tentang harapannya untuk tahun 2020. Kata Sherry sambil ketawa kecil, “Dulu saya ingatkan tahun 2020 itu seperti tahun dunia berakhir tapi sedar-sedar 2020 sebentar sahaja lagi! Janganlah dunia berakhir. Masih banyak impian yang belum saya capai. “Tentulah saya mahu semua semua perniagaan saya maju, baik jenama tudung mahupun salun. Saya mahu single saya meletup. Saya perlukan satu single yang hit! Dan yang paling penting, saya mahu berkahwin. Bukan settle down ya, tapi move on kepada fasa seterusnya. Sebenarnya saya happy dengan keadaan sekarang tetapi kadang-kadang kita kena ada hope. Tak mahu jugalah kalau hope sahaja tapi tak jadi apa-apa. Jadi kalau boleh tahun depan saya mahu berkahwin dan memulakan keluarga sendiri. Semoga ada jodoh saya.”♥️ #Doakan #SherryIbrahim #khatulistiwaHairSpa . www.mysalamtoday.com

A post shared by Sherry Ibrahim (@sherryibrahim) on

Menerusi ruangan komen, rata-rata mendoakan agar hajat dan harapannya itu tercapai.

Sumber: Instagram Sherry Ibrahim

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*