“Tolong explain dimana logiknya orang selalu cakap jangan puji anak/baby.”, Betty Rahmad minta pandangan peminat mengenai peny4kit ‘ain’

Menerusi posting pelakon Betty Rahmad beberapa hari yang lalu, dia ada bertanya kepada pengikut mengenai anak-anak semasa kecil tidak boleh dipuji dengan kata-kata baik sebaliknya harus dipuji dengan kata-kata bvruk.

Dia yang berasa keliru dengan perkara itu telah meminta pendapat orang ramai kerana baginya kata-kata ibu itu adalah satu doa, dan setiap ibu pasti ingin berkata-kata yang baik sahaja kepada anak mereka.

“Saya ada soalan nak tanya ????????‍♀️
.
Tolong explain dimana logiknya orang selalu cakap jangan puji anak/baby. Tak boleh cakap anak comel, cantik so kena cakap bvruk. Whyyyy oh whyyyyy? I cannot brain this! Kan apa yang keluar dari mulut kita especially ibu tu satu doa. Korang rasa macammana?”, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Saya ada soalan nak tanya ????????‍♀️ . Tolong explain dimana logiknya orang selalu cakap jangan puji anak/baby. Tak boleh cakap anak comel, cantik so kena cakap buruk. Whyyyy oh whyyyyy? I cannot brain this! Kan apa yang keluar dari mulut kita especially ibu tu satu doa. Korang rasa macammana?

A post shared by Betty Rahmad (@bettyrahmad) on

Menerusi di ruangan komen, ramai yang memberi pendapat berkaitan dengan perkara itu termasuk rakan selebriti, Ika Nabella.

Antara pandangan peminat…

Sumber: Instagram Betty Rahmad

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*